torsdag 29 april 2010

Sensodyne tandkräm

Jag har nu under en tid varit med i en buzzadorkampanj om Sensodyne tandkräm.
Har själv hunnit testa tandkrämen i ett par veckors tid, morgon och kväll och är mycket nöjd med resultatet. Förutom att tandkrämen ska motverka ilningar i tänderna, löddrar den bra, smakar gott samt har en "barnspärr" på korken. Vet inte om det är meningen att det ska vara en barnspärr men det blir som ett extra klick innan korken öppnas. Bra tycker jag.

Har även delat ut en del prover till folk i min närhet för att låta dom testa tandkrämen och säga vad dom tycker. 2 av 16 tyckte tandkrämen var för stark, 14 av 16 var mycket nöjda. Precis som jag.

Är ni också vanemänniskor? Är det samma gamla vanliga tandkräm som slinker ner i varukorgen?
Bryt det och testa sensodyne, det skadar ju ialla fall inte.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej och tack så mycket..jag kommer att följa din blogg också. Lycka till med tandkrämen..mvh Nina

Jag sa...

buzzar oxå m sensodyne och är oxå mycket nöjd. =)