onsdag 15 december 2010

30 dagar - Dag 04 – Det här åt jag i dag

Ja det var ju en rubrik det också... få se nu, vad har jag ätit?

Började med tallrik mannagrynsgröt på förskolan och en smörgås med tomat på och ett glas vatten till.

Till lunch blev det nå liknande kebabtallrik men med kyckling istället för kött och en kaka till efterrätt.

Till mellanmål åt jag en fjärdedel apelsin och en fjärdedel banan.

Middagen hanns inte med då jag skulle på möte på jobbet så slängde bara i mig två knäckemackor med salami och drack ett glas svartvinbärsjuice till.

Nu efter mötet blev det en tunnbrldsmörgås med salami och två stycken apelsinpepparkakor.

Nyttig matdag? Näe, inte idag. Bättre imorrn :)

Vad har du ätit idag?

1 kommentar:

Hanna sa...

Haha. Man mäter frukt rätt konstigt när man jobbar med barn. Jag har ätit ett halvt äpple idag. Bland annat. Igår tror jag att jag åt en halv banan.