söndag 19 december 2010

30 dagar - Dag 07 – Min bästa vän

Då jag tycker att man skiljer lite på vänner och kompisar så får jag säga att jag har inte
sådär jättemycket vänner just nu men dom jag har betyder alla något extra för mig och fyller sin funktion på
sitt speciella sätt i mitt liv.

Men en person som jag umgås rätt mycket med just nu och som jag känner att jag kan prata om allt med
är Helena.
Hon finns alltid där, skickar jag ett sms mitt i natten får jag ett svar mitt i natten.
Behöver jag någon att skratta med skrattar hon med mig och behöver jag någon att gråta med så kanske inte hon också
gråter men hon kommer iaf med några kloka ord :)
Vi är kanske inte överens om allt till punkt och pricka men det gör inget för för man får tycka olika bara man accepterar
den andras åsikter o sån tycker jag hon är.

aa...

sen finns som sagt andra underbara människor också i min närhet som jag inte skulle klara mig utan.
Jag hoppas ni vet vilka ni är.

2 kommentarer:

Baloo sa...

Så stora de har blivit tjejerna, hoppas vi ses snart annars minns ja knappt hur de ser ut! Kommer ni förbi på julafton en sväng kanske? ha de bäst!

Helena sa...

Ååå vilka snälla ord, kan bara säga detsamma! Massa kramar!!!