tisdag 21 december 2010

30dagar - Dag 09 – Mina bloggfavoriter

Läser inte sådär jättemånga bloggar, men ett par stycken är det iaf.
Hade en favoritblogg tidigare men den las ner. Josefine Sandbom hette tjejen som skrev och hon visste verkligen hur man skulle skriva!
Nu har hon börjat skriva böcker istället.
 
Men bloggar jag läser är
 
kusin Jennys blogg om hennes hund
Helenas blogg som handlar om hennes två katter
tumadres blogg. Mamma barn blogg
Beckah´s blogg. Tjej med vass tunga, skriver bra. Har en son med ovanlig sjukdom, gå in och skänk en slant till forskning...
Ketchupmamman är ny bland de bloggar jag läser, hon är rolig
Hanna, en mycket trevlig tjej med en söt dotter!
 
 
oså ett par lösenordsskyddade bloggar.
 
Vad läser du för bloggar?

2 kommentarer:

Jag sa...

Va? läste du oxå jossans blogg? hon och jag var typ vänner för flera år sen ända tills hon började råhata mig och göra en mängd helt oförlåtliga saker. hon är den grisigaste människa jag nånsin känt, tror jag.

Hanna sa...

Jag läser också Ketchupsmammans blogg sedan en tid tillbaka. Onekligen bloggar också rätt bra och lättläst. I övrigt läser jag mest bloggar som tillhör personer jag vet vilka de är privat också och så förskolebloggar för att det är kul att hitta inspiration till aktiviteter. Din blogg har jag följt väldigt länge. Först bara för att du bodde i Märsta, men sen fastnade jag när jag märkte att vi lever på ganska lika sätt och nästan alltid är tillsammans med våra döttrar. Vi borde nog lära känna varandra bättre egentligen.