tisdag 18 januari 2011

TÄVLING med Buzzador och CLINIDERM

Hudens yttersta lager innehåller endast 20-25% vatten jämfört med resten av hudens 70%.
Huden har en naturlig skyddsbarriär som dels behåller fukten och skyddar mot exempelvis föroreningar och torr luft, och dels gör huden mindre benägen att påverkas av stress. Om skyddsbarriären försvagas blir huden torrare och mer mottaglig för irriterande ämnen, vilka i sin tur skyndar på åldersttecken såsom fina linjer.
Cliniderms produkter är alla framtagna för att stärka denna skyddsbarriär, och på så sätt hålla huden ung och smidig.


Var med och tävla om ett paket med 6 stycken prover från cliniderm!

Gå in på Cliniderms hemsida där du hittar svaren på dessa tre frågor:

- Vad är cliniderm anpassat efter?
- Finns det produkter även för män?
- Två av hundens viktigaste skyddsbarriärer är...?

maila svaren till L_palm@hotmail.com
så kommer det dras tre vinnare bland dom som svarat rätt den 28:e januari.

:)

2 kommentarer:

Baloo sa...

kul med lite uppdatering igen :) jag måste nog vara med i tävligen, men jag har ju några dagar till på mig. Just nu är jag trööööött! Vad trist att du är sjuk :( själv känns det som att jag äntligen börjar bli frisk efter ett x antal veckor med en envis förkylning! Hoppas ni haft det bra, jag har redan börjat spekulera i vad du haft för dig, har nog mina aningar ;)

Helena sa...

Så nu har jag skickat svaren till din mail, håller tummarna för att jag vinner :-)
Krya på dig! Kram