lördag 14 maj 2011

massor

oh egentligen har jag ju haft massor att skriva sista tiden men jag har helt enkelt inte haft antingen tiden eller orken till att få ner det här.
Blandannat har Kajsa hunnit med sitt första kalas till fina Frederica som fyllde två år (jag och Majja varockså medbjudna). Vi har gått på knytte där vi lärt oss spännande saker, det har varit mkt på jobbet och solen har skinit o vi har haft ordentlig sommarvärme på upp till 25 grader i flera dagar!
Jag har varit med Helena och Jenny o klättrat på klätterverket vid Telefonplan vilket var farligt roligt o jag harvarit på meandi klädparty hos Emma o gjorty av med en massa pengar. Vi har dammat av cyklarna och tjejerna har cyklat och och och... MASSOR!

hm, hoppas på o kunna skriva liiite mer snart iaf :)

Ha en bra dag!

Nu väntar knytte igen o därefter ska vi in till stan o gå på kth´s qvarneval eller vad det heter :)

Inga kommentarer: