torsdag 7 augusti 2008

regn och bus


Idag har det regnat nästan hela dagen. Supertrist.
Vi var uppe tidigt Majja och jag, Mats fick sovmorgon. Gick ut redan vid halv åtta för att köpa frukost. Träffade på Helena och Beatrice som var ute med hunden så vi följde med.
När vi kom hem en timme senare så började det regna och det ville aldrig ta slut. Vi lekte inomhus ett par timmar och sen tog vi på oss regnkläder och gick ut. Vi har haft en jättemysig dag med massor av skratt och bus i lekparken hela familjen.

När vi lekt färdigt tog vi bussen hem till mamma och pappa där det bjöds på kräftor. Mums!
Pappa och jag var upp på vinden och hittade en massa gamla leksaker och kläder från då jag och min syster var små. Jättekul!!

Nu har vi nästan precis kommit hem och liten har somnat.
Tyvärr har kameran varit glömd hela dagen men så kan det gå.

1 kommentar:

Jag sa...

Vilken underbar bild på Majja när hon sover!!!/Jenny Molin