fredag 22 augusti 2008

trevlig eftermiddag

Diska, dammsuga, byta lakan i sängen, sortera leksaker och småpyssla bestod vår förmiddag av idag. Mindre roligt men tyvärr ett onödigt ont. Eftermiddagen blev desto trevligare. Vi tog en prommenad till Majjas gammelmormor och Tage. Tittade på Carolina Klüfts längdhoppsfinal som tyvärr inte gick så bra och sen kom Majjas mormor förbi också. Vi fikade ute på baksidan och pratade lite strunt innan Majja och jag begav oss hemmåt för att tvinga ut Mats som kommit hem från jobbet. (Vi behövde dock inte tvinga ut honom då han tyckte det skulle bli skönt att få komma ut lite). Blev lek o bus i parken innan middagen som onyttigt men gott nog bestod av våfflor idag.

Nu sover liten skönt och jag ska passa på att bänka mig framför nå strunt på tv´n men det finns väl som vanligt inget att se gissar jag.


Här kommer en bild som jag tog för ett par dagar sen på en trött liten tjej.



1 kommentar:

Anonym sa...

Hon är så söt när hon sover..
Hon tycker om att ligga på den där fällen...
Pok
Lisa