tisdag 3 mars 2009

Hade tänkt...

Här hade jag tänkt knåpa ihop en blogg om genus o grejjer idag. Hade värsta inspirationen och tankar som jag satt och disskuterade här om dagen med en kille jag känner men så ringer de från förlossningen istället. Måste in dit, allt står inte så bra till men det är ingen fara heller... hoppas jag ialla fall. Suck.
Fick ju åka in som ett tetting sista veckorna med Majja, ska det bli likadant nu?
Aja, har tvätt i tvättstugan jag måste fixa först sen är pappa snäll o kör in mig idag. Tur man har snälla föräldrar :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vännen, hoppas allt är bra med magen o dig! Skriv snart igen o berätta vad som händer! *orolig* Kram Maria

Anonym sa...

Hej! Hoppas du slipper allt jojonade till sjukhuset den här gången, men det är ju ändå viktigt och bra att de kollar upp dig och bebis noga! Väntar på uppdatering om läget... Ser fram emot att läsa lite genus också ;) alltid ett hett debaterat ämne, länge sen jag hade nån vild diskussion om det nu. Ska trigga tess i klassen imorgon, hon är extremist och jag är ju bara mittimellan :) Hör av dig om läget snart! kram kram