torsdag 14 maj 2009

1 månad

För en månad sen idag fick jag skjuts in till Akademiska i Uppsala av mormor och Tage. Mormor stannade kvar med mig, prover togs och undersökningar gjordes. Visade sig att jag var öppen tre cm och att plats fanns på förlossningen. Gick ner dit, de tog hål på hinnorna så vattnet gick, Mats kom, värkar startade, bedövning sattes och förlossningen fortsatte. Från det att vattnet gick tog det sex timmar och sen kom hon ut. Älskade lilla Kajsa. Tänk ändå vad en månad går fort!
Hon som alltid funnits med oss men som ändå kom för bara några dagar sen kom faktiskt för en månad sen.
Hjälp! Snart är det jag som har barnbarn!



1 månad gammal

stolt storasyster

1 kommentar:

Lisa sa...

Ja jisses, tiden går verkligen jättefort...Tänk att det gått en månad redan. Och att Majja fyller två snart...Där har tiden också bara sprungit iväg tycker jag..
Söta bilder som vanligt..