torsdag 23 juli 2009

Fujis fotobok

Att samla de allra bästa fotona jag hittils har tagit på barnen i en bok där jag själv har möjlighet att beskära, redigera och lägga till diverse effekter till bilderna på ett papper med hög kvalite låter väl toppen?
Hos Fuji kan man enkelt göra detta www.fujidirekt.se/fotobok på ett roligt sätt. Man laddar ner och installerar en programvara och med hjälp av programet kan man sen skapa sin egen fotobok. När man är nöjd laddar man upp fotoboken eller bränner ner den på en skiva och skickar in den till Fuji. Ett par veckor senare får man boken med tillhörande faktura.

För att göra en fotobok behöver man först ladda ner och installera en programvara. Med hjälp av programmet lägger man sen in foton i en bok, där man även kan beskära, redigera och lägga till effekter. Sedan laddar man upp fotoboken (alternativt bränner ner på skiva) och skickar den till Fujifilm. Två veckor senare får man fotoboken i brevlådan med en faktura. Roligt pyssel, snabbt och enkelt. Och det allra bästa, fina minnen som håller.

Tack Fuji!

2 kommentarer:

Hanna sa...

Jag gav en fotobok från Fuji i ettårspresent till min dotter just. =)

Baloo sa...

Tjo!
Matte gjorde något liknade till sin syster i 40-årspresent, blev jättefint men de va inte Fuji utan något annat bolag. Blev riktigt lyckat! Mitt projekt just nu är att scanna diabilder till digitala, men får se när jag orkar ta tag i det... När ska Majja få sin present tro då? Vi måste ses någon dag! kram