fredag 29 januari 2010

award


Jag har fått en award av Cecilia (http://www.caessa.se/). Tackar! :)
Med awarden kom en utmaning om att berätta sju intressanta (?) fakta om mig själv.



intressant och intressant men...



* jag tycker om att fotogarfera och göra album av mina kort
* älskar sol och värme!
* att lyckas köpa schyssta kläder till tjejjerna på rea får mig att bli glad i hela kroppen :)
* Hoppas på att få jobb som parkarbetare trots den usla lönen och allt slit det innebär
* är utbildad barnsötare och simlärare
* Tycker om att tillbringa mycket tid ute!
* Att träffa och prata med nya människor är spännande och roligt.

jag ska också skicka den vidare till personer vars bloggar jag följer men då jag inte följer så många så skickar jag väl till den vidare till de jag följer, ja inte Cecilias igen då men annars så... :)

Jenny och Baloo
Jenny Molin
Stina

1 kommentar:

Jag sa...

Du, kan jag få koden till fuji igen? kram