söndag 11 april 2010

kusinerna vitaminerna

Fy vad min lilla lilla flicka blir stor fort! Idag har vi haft ett av två (tre?) kalas för lillfröken Kajsa. På onsdag blir hon 1-år! (då blir det familjekalas/mys och på söndag blir det kalas för min sida av släkten)
Majja och jag har bakat tårta och kanelbullar och trollat ihop en fruktsallad. Allt blev mycket gott och gästerna som bestod av barnens farmor, faster med man samt barn var mycket trevliga att träffa igen. Majja tycker jättemycket om kusin Noah och blev alldles till sig när han skulle komma hem till henne! Hon skulle visa leksaker och visa lekparken på gården och hon ville visa at hon hade Pippiklänningar, tyvärr låg båda klänningarna i tvätten och hon kunde därför inte ta dom på sig men hon skulle berätta hur dom såg ut. (om hon berättade vet jag dock inte.)
Födelsedagsbarnet själv förstod inte så mycket av all uppmärksamhet men uppskattade att spana in Noah och Simon som busade med syster-yster.
Fin fina presenter i form av kläder fick hon i present. Hon kommer bli en riktig tuffing i nya outfiten :)

Nu ikväll har jag tagit en prommenad med Helena vilket även det var trevligt. Tjejerna sover och jag ska göra detsamma. Upp till dagis imorrn igen ju!

Godnatt.

1 kommentar:

johanna sa...

tävling på min blogg :)