måndag 21 juni 2010

RÖSTA, SNÄLLA!!

Jag är med och tävlar om en Nikon D3000 hos HusamanHagberg.
Snälla snälla rara ni som läser,
kan ni gå in på denna länken http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=1107 (klicka bara på adressen och tryck sedan på knappen där det står rösta) och rösta på mitt kort. Tänk vilka fina bilder jag skulle kunna ta!!
Man kan rösta 1gång/dag och dator så rösta gärna på alla datorer ni kommer åt dagligen fram till tävlingens avslut.
SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA
HJÄLP MIG!!!!!
Jag har inte råd och kommer typ aldrig få råd att köpa mig en sådan men åhh vad jag önskar mig en så SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA HJÄLP MIG!!!!!!! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

har man inte råd så får man låta bli. Man behöver inte snylta röster av andra

Linda sa...

Haha, jag snyltar gärna vidare efter röster, vore bussigt om du gav mig en du me!
Vem tror du blir gladast för vinsten? Någon som har råd eller någon som inte har råd?

// Linda