tisdag 26 oktober 2010

Pampers Active Fit. Buzzador.

Nu har vi under en period varit med i ytterligare en Buzzador kampanj. Vi har testat nya pampers active fit.
Har både ris och ros om blöjorna.
Tycker dom är väldigt tunna, lätta att röra sig i och tar ingen plats. Dom är lätta att sätta på och sitter där dom sitter. Läcker varken nattetid eller dagtid. Jättebra.
Men, då och då tycker jag att det luktar mycket kiss om min dotter nu. Blöjan kan vara halvfull med kiss o ändå lukta. Inte mysigt att vakna upp till på morgonen till exempel. Den blir även sådär geléig när det är kiss i den som jag tycker pampers blöjor överlag blir.
Den känns jättekissig då man känner på den o när man väl tar av den för o byta är det kanske inte mer än en kissning i den, onödigt att byta egentligen men inte sätter då jag på en kissig blöja igen om jag väl tagit av den.
Men i det stora hela är jag nöjd med blöjorna och har själv gått och köpt ett paket då det positiva övertog det negativa med den.

Inga kommentarer: