torsdag 4 november 2010

r.e.a

I förra veckan fick jag ett mail från Hambörgerbörs, jag hade varit inne på deras hemsida för ett bra tag sen och tävlat om biljetter till en R.E.A föreställning. O nu fick jag då ett mail däifrån som sa att jag vunnit!!
Fick bjuda med mig några vänner och gå på kvällens genrep inför premiären på fredag.

Jag, Camilla, Helena och Jenny åkte hemmifrån vid 17.15 fastnade i bilköer och var framme strax innan sju för att få i oss lite mat innan föreställningen. Vi åt alla smördegsinbakad Tournedou (stavas det stå?) med potatisgratäng. Jättgott!
Hade ätit klart vi 19.40 o funderade lite över hur vi skulle få tiden att gå fram till showens start 21.30 men hur det nu var så gick tiden och vi fick byta platser för att se bättre. Hamnade jättebra och hade fri sikt fram till scenen.
Showen var jättebra! Har skrattat massor och kvartetten Anders Lundin, Charlotte Strandberg, Sussie Eriksson och Ola Forssmed är toppen! Dom bjuder verkligen på sig själva och verkar ha jätteroligt under tiden då dom står på scenen vilket verkligen smittar av sig på publiken.
Kan lätt rekomendera den som funderar på att gå och titta på R.E.A att göra detta.

Har haft en trevlig kväll och tycker det var ett bra avbrott i vardagen :)

Nu ska jag sova, om några timmar väntar utvecklingssamtal på Lönnen om Majja.

Godnatt

Inga kommentarer: