söndag 26 december 2010

Ny mobil

Annandag jul o slutet på den här julledigheten, imorrn börjar verkligheten med jobb o grejjer igen o jag är inte alls sugen på det!
Har bra tider imorrn iaf, 8.15-16.16 om jag minns rätt o det är okej.

Idag följde mamma och pappa med till Kista centrum där jag skulle kika på en mobil. Min gamla vanliga sen x antal år tillbaka blrjar ha gjort sitt.
Det var tjockt med folk i hela centrumet. Vissa butiker gick det nog inte ens att gå in i! Var lite sugen på att vara en av dom, lämna barnen hemma och slita o dra i kläderna med massa andra shoppinggalna. Men riktigt så illa blev det inte. Hoppas på o förnya min garderob rejält på halvareapriset senare. Men med hem idag kom iaf en fiiin lila Nokia från expert och (äntligen, som jag har letat!) ett par svarta Levis jeans från jc. Halva priset tycket jag om! :)

Eftermiddagen gick åt till de nya julklappspusslen för Majja och matlagning på nya spisen för Kajsa o själv satt jag o knappra o knappra på nya telefonen. Den e så fiiin ;)

Nej,
sängen nästa kanske så man orkar upp imorrn?
klockan ör 22:22 dax o önska! Jag önskar att...

1 kommentar:

Baloo sa...

Åh jag skulle också behöva mig en ny mobil! Låter som att ni haft en härlig jul. Trist att jobba igen, man behöver lite jullov :) Vi hörs! kram