torsdag 14 april 2011

GRATTIS ÄLSKLING!

GRATTIS ÄLSKADE LILLA KAJSA 2ÅR!!!

Tiden går farligt fort! För två år sen låg jag i min säng på bb akademiska sjukhuset i Uppsala
med min alldeles nyfödda lilla bebisflicka i famnen. Familjens lillasyster. Ett litet mirakel, så perfekt!
Ett helt nytt litet liv att lära känna.

Hon är fortfarande lillasyster, ett mirakel och helt perfekt. Men bebis? Näe, nu springer och hoppar hon.
Pratar i massor, räknade idag felfritt till 18. Sjunger massor av olika sånger, är riktigt envis och bestämmd
men en riktig solstråle som har nära till skrattet hela tiden.
Hon har skaffat sig kompisar på förskolan och hon avgudar sin syster. Vill göra allt som Majja gör och försöker
även lyckas med det. Envisheten!

Hon älskar att sitta i sandlådan och bygga sandkakor, åka rutschkana och köra runt med sin dockvagn.
Förutom syrran är Pippi Långstrumps stora idolen. Hello Kitty kommer därefter.
Att få vara ute är toppen, det är så spännande med allt som finns att titta och pilla på. O finns det
nå mycket skönare ställe att sova på än ute i vagnen?

Lilla hjärtat vad jag älskar dig!
Dom här två åren har gått så fort, önskar att jag hade möjligheten att få vara hemma ytterligare ett par år
bara för att få spendera så mycket tid med er som möjligt. Men men... önska kan man ju alltid. :)





Liten liten Kajsa på bb



Kajsa ganska nyss fylld 1 år



Kajsan o mamman på utflykt i fjärilshuset , snart två år gammal!




Finaste Lillasyster med finaste Storasyster


1 kommentar:

Hanna sa...

Grattis till Kajsa! Tyckte hon fyllde 1 alldeles nyss. ;)