söndag 24 april 2011

härliga sol, härliga ungar

Livet känns allt bra skönt då jag idag kunde ligga och steka i solen samtidigt som jag hade öronen på mina barn och då o då även slängde ett öga på dem. Under en lång stund satt dom bredvid varandra, och sjöng med till musiken som spelades. Världens bästa Astrid.
Pippi Långstrump sångerna är favoriterna och då sjöngs det extra högt.
*älska*


Påsken bjuder på ett underbart väder! Känns ovant att kunna gå ut utan jacka men så skönt!
Idag när vi vaknade hade påskharen varit här! Han hade lämnat ett par presenter och en varsinn sparkcykel till tjejerna ute på gården.
Majja som länge länge önskat sig en sparkcykel blev överlycklig och talade om att hon minsann ska rita en fin teckning som vi ska skicka till påskharen och på den ska det stå "Tack!".

Imorrn ska jag och Majja på ett efterlängtat äventyr. I julklapp fick vi nämligen en varsinn biljett till Pippi på is i globen och imorrn är det alltså dags.
Jag har en mycket förväntansfull liten tjej som sover just nu. :)

o jag ska göra detsamma.

Godnatt :)

föresten gav stekningen reusltat o min mage är nu illröd! ett par röda omgångar till o sen börjar den bli brun istället. Härligt!

Inga kommentarer: