söndag 3 april 2011

Idag har jag...

Idag har jag kännt på hur det är att bära runt på dryga 30kg packning, tänt eld utan tändstickor, smakat på frystorkad mat, provat på hur det är att använda en gasmask, skjutit med en ak5:a, sett på olika övningar och haft en kanondag!

Vad har du gjort?

:)

Jag har fickorna fulla med vantar och mössa för den som undrar



Är riktigt imponerad av Helena och ser upp till henne nå enormt. Det är verkligen inte alla som skulle klara av det hon genomgår just nu. Frivilligt och med en enorm lust och glädje men ändå! :)

3 kommentarer:

Hanna sa...

Roligt! Jag och Tesla var där och provade på ungefär samma saker för ett år sedan: http://hannahylk.blogspot.com/2010/03/bomber-granater-och-soldater.html
...då min bror gjorde lumpen. Nu är anställd där och till hösten påstår han att han ska till Kosovo.

Baloo sa...

Åh så skoj, häftigt! och kul att du fick va med. Hoppas ni mår bättre nu allihop! kram

Helena sa...

Mmm I like! :-)