söndag 10 juli 2011

finnåker o converse

Imorgon åker vi på semester! Ska till Finnåkers kursgård med Svenska kyrkan igen, precis som förra året.
Johanna o Jonas + Karin, Lillian o Lorinne, Emma o Zelda o Hanna o Tessla är dom som vi vet ska med o det ska bli jätteroligt att få umgås ordentligt några dagar! :)

Klockan nio går bussen sägs det o jag litar på det då jag tappat bort min infolapp... :)


Finnåkers kursgård.
kortet är taget förra året.

Såhär såg trollungarna ut då. Små. :)


Idag var vi iväg till Väsby centrum en sväng på förmiddagen för o byta strl på skorna Majja fick igår. Tyvärr fanns inte rätt strl men tog ett par upp istället så har hon jättefina skor som väntar till nästa vår. :)
Hittade ett par Converse till mig själv på rea vilket jag blev nöjd med! Dom reade ut dom röda, rosa o lila då det inte är nå färger som kommer in mer under året.
Hade lite svårt o bestämma mig för om jag skulle matcha tjejerna o ta rosa eller om jag skulle ta dom röda som jag först fastnade för.
Frågade killen som jobbade i butiken o han gillade de röda bäst så gick på hans linje :)
250:- för ett par converse e inte helt fel! :)




mina, Majjas o Kajsas converse.

Nu e bara frågan, kommer jag trivas i skorna? Jag har ju jättestora fötter o dom lär ju inte se mindre ut i ett par knallröda båtar heller... men men det får tiden avgöra. Fina e dom iaf!

Nu ska jag leta reda på kamera laddaren o sen sova.

Har alldeles för mycket packning men ändå känns allt nödvändigt. Hur gör man då?
3 personer o nio par skor, regnkläder, 4 handdukar, blöjor för en vecka, lakan, kläder osv osv tar en himla massa plats!

Godnatt!


Inga kommentarer: