söndag 3 juli 2011

ser jag glad ut på korten?

Så var Juni slut o så även tiden för världens bästa jobb för detta år om inga under sker.
Jag har haft så sjukt roligt!
En enda morgon från första juni-1juli har jag kännt att det nog vore skönt att få ligga kvar i sängen bara 5minuter till efter att klockan ringt. Har med glädje klivit upp halv sex varje morgon för o få komma iväg till jobbet. Inte en enda söndag har jag haft jobbångest utan snarare sett fram emot att det snart är måndag igen.
Haft underbara jobbarkompisar som även den regnigaste dagen fått mig att skratta så tårarna rinner.
Sigtuna måste ju dessutom tillhöra en av de vackraste arbetsplatserna man kan befinna sig på.

Imorrn är det tillbaka till förskolan och jobb där igen. Hoppas innerligt på att en liknande känsla ska infinna sig där...

Majja somnade med feber idag så får se om jag startar upp efter en månads "ledighet" me o vaba eller om hon är feberfri imorrn. Visar sig.
Hur som helst ska jag öppna. Hur löser man det om man har sjuka barn?
Aja...

Här kommer lite bilder från senaste månaden. Vi borde ha varit mer flitiga med kameran men men det blir inte alltid som man tänkt sig... :)




krattar ute på aludden o dansar till tonerna från 105,9 tror ja :)


fortsatt pinnplockande



vackert







jag och bästa Hanna



älskar mina oranga!



klipper rotskott o snackar skit :)


Slutet av sista dagen för iår. Jag och Hanna ligger och filosoferar och pratar om den gångna månaden.

Tack alla för att ni har gjort juni till den bästa månaden dett året!

2 kommentarer:

Hanna sa...

Om man vet att man har sjuka barn i förväg så ringer man den kollega som ska komma näst först kvällen innan, men om man inte vet ifall barnen kommer vara sjuka så blir det desto svårare... Hos oss är vi alltid två som öppnar så då funkar det väl ändå. Är inte ni det?

Emma sa...

Linda, du är superfrän i dina Oranga :D