söndag 3 juli 2011

räkbåt


Igår var jag med om en supertrevlig kväll! En bekant till mig fyllde år och brukar tydligen då åka räkbåt från slussen över en kväll.
Iår hade jag turen att få följa med. Har aldrig tidigare varit på nå liknande men jag konstaterade snabbt att jag missat något och att jag verkligen måste göra om det!

Var jättegoda räkor och mycket trevligt sällskap!

Jag och Helena dansade oss svettiga, vädret var toppen,
maten var toppen,
sällskapet var toppen
o aaa... en fantastisk kväll!



Vackraste Helena


Vi fick höra igår av två olika personer oberoende av varandra att vi måste ha varit båtens två gladaste tjejer.
Vi hade tydligen en underbar utstrålning och man blev glad bara av att se oss.
Härligt o höra! :)




Jag

1 kommentar:

Baloo sa...

Räkor kan aldrig bli fel :) Ser härligt ut, hänger gärna med om ni gör om det någon gång! Hoppas att Majja kryade på sig och att jobbstarten blev bra. kramar