fredag 30 januari 2009

jobbat

Idag har prinsessan varit hemma och haft mysdag med far sin medan mamman har jobbat och slitit hela dagen!
Började halv åtta imorse med en god frukost bestående av äggsmörgåsar och varm choklad, ett stort frukt/grönsksfat bestående av bla färsk annanas och kiwi, banan, gurka, paprika och körsbärstomater samt ett gäng glada barn. Bra start på arbtesdagen!
Dagen fortsatte sen bra. Både hemmavid och på jobbet men när jag sen kom hem klockan fem var jag bra slut.
Efter att ha varit en hel dag på en förskola med busiga barn uppskattar man verkligen tystnaden som blir när man kommer hem. Hur rolig dagen än har varit så var det super att få komma hem och mötas av den sötaste och gladaste lilla tjejen nånsinn. Ja o hennes pappa såklart. Sjukt att man kan sakna så mycket efter bara några timmar. Det är kärlek det ;)

Imorgon blir det staden för den lilla familjen. Ska försöka lämna in min mobil som Majja tyckte skulle bada för några veckor sen, kika i lite affärer samt äta middag med min syster och hennes pojkvän. Känns som om dagen kommer bli trevlig.
Nu är jag trött och ska sova.
Min tur att kliva upp imorgon bitti med Majjan dessutom men på söndag får jag sovmorgon. Skönt!

Godnatt.

Inga kommentarer: