måndag 9 mars 2009

kort

i korta drag kan jag ju dra att vi var in till förlossningen igår igen, hade inte kännt bebis som vanligt och var lite orolig med tanke på nya medicinen jag äter osv. Togs nya blodprov som visade på att min lever INTE mår bra. Hämtade idag ut ny medicin som man egentligen inte ska ta som gravid tydligen men eftersom jag har kraftigt höjda levervärden samt gallsyror i kroppen är de en livsnödvändighet för bebis just nu. Suck. Nytt besök i Uppsala imorgon igen, ska se vad klockan blir när vi kommer hem om jag hinner/orkar uppdatera bättre då.





Kolla in fina bilder vi tog i helgen.
o vad gillar ni frökens ögon ja la in högst upp på sidan?
Ögonen är något Majja får kommentarer om dagligen och i verkligheten är de verkligen otroligt fina, speciellt i solljus då de glittrar i brunt o grönt och jag vet inte vad.






*kram på dig bebisen!*

*puss också, kommer du ut snart?*

6 kommentarer:

Anonym sa...

Måste testa lämna en kommentar och se om jag lyckats få bort de där verifieingsgrejjen...

Anonym sa...

Riktigt söta bilder!
Majja kommer att bli en bra stora syster...
Pok

Anonym sa...

Tokigt de där me levern, hoppas att de stabiliserar sig me medicin iaf... Hon är ju söt som socker Majjan :) hon kanske får heta psyko-eyes precis som matte. Han har också speciella ögon. Tänker på er här i Kalmar! kramis

Anonym sa...

Jättefina bilder! Verkligen! Man känner sig lite iaktagen på bloggen numera, bäst man skärper sig :-) Vi höres, kram på er!

caessa sa...

Gud vilka mysiga bilder.

Jobbigt att åka in och ut på sjukhus, hoppas det löser sig med nya medicinen.

Anonym sa...

sååå fina bilder!!! Men gud, vad jobbigt för dig, att du ska få så mkt problem nu i slutet av graviditeten! men jag måste fortfarande verifiera, verkar det som.....