söndag 29 mars 2009

vad göra med all skìt?

Fortsätter sova på skolgatan ett par nätter till vad det verkar. Flytthjälpen hade ingen möjlighet idag heller. Suck. Men vi har fått en massa grejjer gjorda ändå. Nu är det bara möblerna och all skit man egentligen inte vet vad man ska till som är kvar. Det värsta är att all den där skiten är sååå mycket.
Inget jag vill slänga men vill och behöver jag egentligen ha det kvar?
Antagligen inte. Men så lär det bli.
O sen ska det städas här också. Trist trist men går nog ganska snabbt när lägenheten väl är urplockad och det bara finns tomma ytor överallt.

Sitter o pratar med Helena på msn, hon ska till Mexico i veckan. Man blir ju inte lite avis, för vem vill inte gå runt i djunglen, snorkla i kristallklart vatten, sola och bada o bara njuta av värme? Förväntar mig ett kort ;) o önskar dom en superskön semester!

Nu ska jag förflytta mig till sängen eller soffan, bebis tycker visst inte om när jag sitter idag. Blir väl för trångt o sura uppstötningar eller rejäla sparkar i revbenen är inge trevligt alls.

sov gott.

2 kommentarer:

Jenny sa...

Blir ju en del "skit" man samlar på sig under åren... svårt att slänga, kan ju behövas nån gång ;) Tillbaka i Kalmar igen nu iaf, intervjuerna gick okej, men vi får se... inte riktigt mina ämnen egentligen. Hoppas de går bra i Uppsala imorgon, räknar me rapport! Ha så kul me städ :)

Helena sa...

Jag ska ta en drink på stranden för din räkning också, lovar :-) Ett kort dimper också ner så småningom, förhoppningsvis inte efter vår hemkomst. I gengäld vill jag ha bebisrapporter på sms eller mail. Massa kramar!