torsdag 31 december 2009

091231

091231 snart var även detta ået förbi. Tänk att det gått 10år sen millenniet.

Det blev ingen bingolotto för mig igår, kom ju inte ihåg mina inloggningsuppgifter när jag väl kom fram på sidan.
Men det kvittar, mamma, pappa, Lisa och Micke spelade och där var det ingen som vann så gissar att jag heller inte hade vunnit något.

Det blir heller ingen middag i Rotebro idag så vi får ordna det för oss själva. Men har varit o handlat god mat och en massa onyttigheter som vi tänkte stoppa i oss ikväll. Just nu sover Majja å hon är lovad att få vara vaken så länge hon vill idag. Undrar när hon stupar i säng... :)

Året som har gått har verkligen gått FORT! speciellt sen i april men innan dess också måste jag säga. Minns förra nyåret precis och sen gick dagarna rätt fort med jsukhusbesök pga hepatosen då jag var gravid och jobb varvart med bus och gos med Majja. Sen i april kom Kajsa och vår familj blev större. Dagarna sen dess går bara i varandra och plötsligt har 8½ månad gått. Underbara ungar vad ni förgyller varenda dag i mitt liv!

I januari ska jag påbörja en distansutbildning och efter det har jag ingen aning om vad 2010 kommer att erbjuda, ska bli spännande att se!!

Ha en riktigt bra nyårsafton, var försiktig med raketer och smällare, ät gott och umgås med någon/några ni tycker om.

GOTT NYTT ÅR!

2 kommentarer:

Cecilia sa...

•.¸¸.•ƸӜƷ Gott Nytt År!! ƸӜƷ•.¸¸.•
Va ska du gå för utbildning??

Baloo sa...

Hoppas kvällen blev bra :) Hur länge var tösen vaken? jag hade en bra kväll och gick inte å la mig förrän 4! Typsiskt johan och emma att va kvar så länge ;) Hoppas vi ses något nästa vecka, ni är hjärtligt välkommna att titta in i flyttkaoset :P