måndag 15 februari 2010

Buzzador och LOVEFilm

Jag är en buzzador och kampanjen jag är med i just nu är från LOVEFilm.
Jag får gratis låna fyra filmer under en månads tid. (normalpris är 99:-/månad/4 filmer) Det fungerar som så att jag registrerar mig via deras hemsida. http://www.lovefilm.se/. Letar upp de filmer jag är intresserad av att se (det finna maaaassssor att välja bland), lägger dom i en lista och markerar vilken eller vilka filmer som jag allra helst vill se. Därefter skickas en film hem till mig, när jag har sett den lägger jag den bara på brevlådan och inväntar nästa film. Kanonbra!

Känner du också för att testa?
Gå in via den här länken https://www.lovefilm.se/newsignup.do?voucherKey=FILM1002 eller ange kampanjkoden FILM1002 på deras hemsida så får DU också låna fyra filmer helt GRATIS under en månads tid. Är du sen inte intresserad av att behöva betala för ytterligare filmer avregistrerar du dig bara inom en månad.

1 kommentar:

Baloo sa...

sikken reklam :) jag har faktiskt också gjort det för ett par månader sen, men jag råkade bli fast :/ så nu får jag betala 99kr/månad... får se hur länge jag är kvar, har lite fler filmer jag vill se iaf.