torsdag 25 februari 2010

Hon kryper!!!

Hon kryper!!
Lilla sovvägrande Kajsa har nu krypit påriktigt! flera meter och mycket koncemtrerat :) Nu är koden knäckt! Stora lilla bebis!! Både positivt och negativt, nu kan man ju aldrig sätta henne någonstans, lämna och göra något o då veta att hon sitter kvar... :) Men gulle vad duktig du är!!!

Igår fyllde Mats år och blev firad (GRATTIS!), jag och pappa var iväg på smygpremiär på bokrean på Maxi. Fyndade mest barnböcker, endast en fnuttig bok till mig men det blir nog bra, finns ju fler reor att spana in! :) Eftersom det var smygpremiär fick man ytterligare 10% på alla böcker,- tummen upp för det!

Idag har vi återigen varit och pysslat på eftermiddagen. Var jätteroligt även idag och än bättre med Tilda som sällskap tyckte Majja. "Tilda är min bästis mamma, Tilda och Lilla-Maja. Dom är mina vänner, dom bästa" Gulle!
Tjejjerna lekte mycket och bra. Jag gjorde decopage eller vad det heter på en blomkruka samt hand/fotavtryck på ett kort av Kajsas händer/fötter. Majja kladdade med färg på ett papper och sen gjorde vi en kattmask som hon färglade och sen sprang runt med. Var så skönt idag för det var bara vi och Tilda med mamma och lillebror där idag. Hoppas på en repris nästa vecka! :)

Nu ikväll var jag iväg med Emma till babyöppet på barnens hus. Fyndade en jättemjuk Pippifilt för 69:- istället för ordinarie 299:- och ett trepack nappflaskor för 29:- samt fick ståbrädan lagad och fixad!Toppen!

Sängen nästa!
Godnatt!

Inga kommentarer: