måndag 22 februari 2010

snorstatus

Snorandet fortsätter, för den intresserade kan jag tala om att mitt snorande har nått ytterliagre en fas.
Först hade vi det irriterande genomskinliga vattniga snoret som bara rinner o rinner. Sen tjockade det på sig och man fick snyta sig ett par gånger/dag. Det ändrade färg, blev slemmigt o gul/grönt och betedde sig som jag beskrev i förra inlägget. Nu är det orange/gult, lika slemmigt men inte fullt lika rinnigt. Det lägger sig lixom som en klump i nöäsan nu o irriterar ända tills man snyter sig. Och snyta sig får man väl göra ungefär en gång i halvtimmen. Bra mycket bättre än en gång var femte minut! ;)

Majja snorar också, hon har vit/gult snor, hon har ett par steg kvar stackarn...
Kajsa vaknad emed 38 graders feber sen blev hon feberfri under dagen för att nu ikväll toppa med 39,4. Just nu sover båda tjejjerna. Den stora skönt i soffan kramandes med Pippi och den lilla kokhet i sängen.

O jag ska krypa ner jag me.

Godnatt!

2 kommentarer:

Baloo sa...

spännande snoruppdatering ;) appellydnad är nästan som vanlig lydnad, men man gör någon bruksgren innan typ spår eller sök. hoppas att ni kryar på er nu!

Jag sa...

silket skit att vara snoriga allihopa samtidgt....hppas ni kryar på er snart! Kram