måndag 19 juli 2010

Hon går!!

HON GÅR!!!!!!!

Älskade lilla hjärtat!
Helt plötsligt hemma hos mamma och pappa ikväll så stod hon vid mig någon meter från pianot och plötsligt så tar hon tre steg och går dit! Blev helt till mig och skrek på Lisa, min syster, att "åh hon går!" då gick hon 5-6 steg till henne och sen har hon gått liknande flera gånger under kvällen innan hon somnade. :)

Hoppas det släpper nu så att hon är helt gående då hon börjar på dagis. :)
Gullunge!

Min bebis blir stor! :)

15 månader och 5 dagar :)

3 kommentarer:

Baloo sa...

sötisen då! Va duktig hon är, tänk vad dom växer :)

Jag sa...

åh, vad roligt! och vad skönt att fler än robin varit lite lata på den fronten. ;-)

Jag sa...

åh, vad roligt! och vad skönt att fler än robin varit lite lata på den fronten. ;-)