torsdag 30 september 2010

en glad nyhet

Känner att jag borde uppdatera här men vad ska jag skriva?
Har varit hemma med hostiga och snoriga barn hela veckan men jag hoppas att frånvaron från dagis har gjort bacillerna svaga så att dom nu försvinner helt. För, på måndag BÖRJAR JAG NYTT JOBB!!! igen. Känns så skönt att ha fått jobb i Märsta! Det är ett deltidsvikariat men kommer börja med att jobba heltid och trots att det är heltid kommer tjejerna inte spendera mer tid på förskolan då än vad dom gjort nu då jag jobbat i Knivsta. Härligt!
Då känns det värt det.

Hösten är här o då det varit grått o trist ute har det inte alls kännts som någon höjdare men bpd igår och idag har vi haft klarblåhimmel och sol. Hyffsade temperaturer mitt på dagen men svinkallt på morgon och em/kväll.

Helgplaner har vi väl inga direkta än, eller jo. På söndag ska vi ju på återträffen av sommarlägret vi var på med kyrkan. Ska bli roligt! :)
Men annars hoppas jag att ngt roligt dyker upp. Vi får väl se.

1 kommentar:

Jag sa...

grattis till nya jobbet! men du kan väl inte bara skriva att du fått nytt jobb, utan att berätta mer om det?????? :-P