måndag 27 september 2010

lite kul...


Hittade en rolig bild och en rolig text o samtidigt längtar jag tillbaka till sommaren.
Visste att jag hade två riktiga prinsessor i min närhet. Tjejjerna kan nämligen göra precis samma grimager
dock ser dom lite sötare ut.


Här är texten jag stötte på:

Kan man heta Bo om man är hemlös?
 Är det rakvatten i vattenpass?
Om man åker fast för fortkörning, kan man kalla det gasolycka?
I Sverige bor det svenskar, i Danmark bor det danskar. Vad bor det i Peru då? Peruker?
Kallar samekvinnor sin dildo för fusklappen?
Om ett par älskar ute i naturen, är de uteliggare då?
Kan man kalla fäder som är hemma med barnen, lagar mat och städar för hushållspapper



Underbara sommar!
Här är jag och mina tjejer o hälsar på ute på Ramsö hos Marcia och hennes tjejer. Hade två riktigt sköna dagar!

Inga kommentarer: