lördag 18 december 2010

30 dagar - Dag 06 – En länk

När jag gick igenom listan och såg "en länk" tyckte jag att vad skönt, det blir ju en superenkel dag att genomföra men nu har jag ångrat mig...
vill ju inte bara lägga ut en länk som aftonbladet eller ngt utan vill ju faktiskt lägga ut en länk till något som kan göra någon nytta. Kanske förändra något för någon och vad väljer man då för länk?

Efter att ha letat runt lite hittade jag en bra länk i min mail...
Ett klick kan förändra ett helt liv så gå in här på pampers sida och klicka för att ett barn ska få vaccin.

såhär skriver pampers i ett mail jag fick...
"Det har gått fem år sedan Pampers först började samarbeta med UNICEF globalt för att bekämpa stelkramp hos nyfödda. Sedan dess har vi hjälpt till att skydda 100 miljoner kvinnor och deras barn från den här sjukdomen."

Inga kommentarer: